1. W sklepie internetowym Masculier możesz dokonywać płatności:
- korzystając z platformy DotPay bądź PayPal;
- korzystając z platformy “Pay-by link”
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
-
mTransfer – mBank
-
Inteligo – PKO BP
-
Bank Pekao
-
Bank PKO – IKO
-
Bank PKO- IPKO
-
Bank Pekao- PeoPay
-
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
-
Bank Zachodni WBK
-
BNP PARIBAS
-
Pocztowy24
-
Deutsche Bank
-
SGB Bank SA
-
GET IN BANK
-
Credit Agricole
-
ING
-
BNP PARIBAS eBGŻ
-
Raiffeisen Bank Polska
-
Eurobank
-
Millennium BANK
-
BOŚ Bank
-
Citi Bank Handlowy
-
Alior Bank
-
PBS Bank
-
NET – Bank Express
-
Toyota Bank
-
PLUS Bank
-
T-Mobile – Usługi bankowe
-
Płatności BLIK
-
poprzez system płatności świadczonych przez firmę BlueMedia oraz kartą w systemach:
Po upływie 3 dni roboczych od nieuregulowania opłaty (przelewem natychmiastowym) za zamówienie zostaje ono anulowane.
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- płacąc zwykłym przelewem bankowym (dane do wpłat znajdziesz w stopce strony pod nazwą "o nas"). Po upływie 5 dni roboczych od nieuregulowania opłaty za zamówienie zostaje ono anulowane.
2. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
3.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
4.Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
PRZYJAZNE ZWROTY
ZAKUPIONEGO TOWARU
DOSKONAŁA
OBSŁUGA KLIENTA
DARMOWA DOSTAWA
DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 300 ZŁ
SZYBKA
WYSYŁKA ZAMÓWIENIA